sobota, 11 lutego 2017

Serdeczne powitanie

Witam wszystkich, którym chciało się kliknąć w ten post bardzo serdecznie !


   Najpierw kilka słów o mnie:
Jestem Marian i w podstawówce zacząłem pisać własną powieść fantasy. Ponadto jestem fanem sagi Gothic (oczywiście wiadomo, że Gothic kończy się na 3 ^^), prócz tego takich pozycji jak Dragon Ball, Naruto, a także - najbardziej maniakalnie - wszystkiego co ma związek z geniuszem J.R.R. Tolkiena i historią opisaną przez niego m.in. w Silmarillonie.

   Czemu napisałem?
Stworzenie bloga od zawsze uznawałem za coś abstrakcyjnego, coś czego nigdy w życiu nie zrobię. Wynikło inaczej, a chodziło mi to po głowie od dłuższego czasu. zapewne ze względu na moją powieść fantasy, która kurzy się po tym jak pewne wydawnictwo stwierdziło, że mają zbyt wiele zleceń i nie wiedzą kiedy będą się zajmować nowymi autorami. Ale mniejsza z tym. Chciałbym podzielić się z Wami czymś innym.
   Od jakiegoś czasu zacząłem projekt mający na celu opisanie w formie pisemnej serii moich ulubionych gier, jaką jest Gothic. Kto grał zapewne wie, że niestety jedynka mimo swojego potencjału i świetności była dość niedopracowana. Podjąłem się dlatego rozszerzenia pewnych wątków i generalnie jak najlepszego rozwinięcia w taki sposób, by nie zepsuć i nie ingerować w fabułę, a jedynie ją rozszerzyć w kontekście całego uniwersum.
   Fakt, było wiele modów, ale niestety w niemal każdym twórcy dodawali rzeczy, dialogi, które zupełnie nie zgadzały się z sensem całej gry. Prócz jednego, tzn. Gothic: edycja rozszerzona, który to mod mimo kilku błędów serdecznie polecam.

   Na tym blogu będę starał się regularnie wrzucać fragmenty pisanych na bieżąco przygód Bezia w Kolonii. Jeśli spotka się to z jakimkolwiek zainteresowaniem będę starał się rozszerzyć treści o np:
- opisy postaci / spostrzeżenia z serii Dragon Ball, Naruto ew. inne
- spostrzeżenia, opisy postaci, powiązania i generalnie przybliżanie twórczości Tolkiena
- może nawet będę poruszał pewne kwestie polityczno-ekonomiczne, ale to może
- ewentualnie inną, własnego autorstwa historię


   Do tej pory robiłem to dla siebie, gdyż po prostu bardzo to lubię. Jeśli ktoś miałby sugestię, co chciałby / nie chciałby tu zobaczyć, jestem bardzo otwarty na propozycje. Chętnie będę się dopasowywał, chcę sprawdzić swoje możliwości, chcę przekonać się czy mój sposób pisania dociera do czytelnika.

   Resztę napiszę w następnym poście. To, co wstawiam jest pisane tylko raz, bez obróbek, mam nadzieję, że ktoś kto lubi Gothic będzie mógł miło spędzić czas, czytając to.

   I rzecz jasna, to co tu zamieszczam jest jedynie moją interpretacją i opisem zdarzeń mających miejsce w serii Gothic autorstwa Piranha Bytes. W kilku aspektach posiłkowałem się również paroma imionami i sytuacjami z autorów moda Gothic: Edycja Rozszerzona. Wszelkie pozostałe są przypadkowe. Starałem się używać oficjalnych dialogów i sytuacji mających miejsce w Gothic, aby było jak najbardziej przyswajalne dla fanów tej sagi.

Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. zmusiłeś mnie do ponownego zainstalowania gothica, niezła robota tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Każda wizyta i każda opinia naprawdę ogromnie wiele dla mnie znaczy :D
      Kolejne kilka stron wrzucę na dniach, bo ostatnio miałem mało czasu na pisanie :)

      Usuń
  2. Powiem szczerze że zapowiada się ciekawie. Już mam co czytać dziś w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)
    Dawno nic nie wrzuciłem, ze względu na słaby tryb pracy, ale po świętach wstawiam kolejny rozdział i zaczynam wrzucac regularnie ^^

    OdpowiedzUsuń